29 Temmuz 2015 Çarşamba

Yeni Transferlerimizle Röportajlar Serisi : Kaleci Cantuğ Temel


Cantuğ kardeşim öncelikle camiamıza Hoşgeldin.

* Kariyerinden başlayalım önce.İlginçtir orta saha futbolcusu olarak başlamışsın U17'ye kadar sonra Orduspor ve U19 Milli takımda Kaleci olarak devam etmişsin öyle mi ? :)

U17 değil de Orduspor'da Kaleci olana kadar Kalecilik düşüncem hiç yoktu.
Sürekli oyunda oynardım,hücum yapardım ama daha sonra okuldan bir hocam
Beni Kaleci yapmayı kafasına koydu ve o sene okul takımında Kaleciliğe
başladım ve Türkiye Finallerine İstanbul'a gittik.Onun ardından Orduspor'da
Lisanslı olarak Kaleci oldum ama çoğu antrenmanda kale yerine oyunda
oynadım.Bu benim ayak tekniğime büyük katkı sağladı.

* 21 yaşındasın ,profesyonel kariyerinin henüz başındasın o yüzden henüz
2 kez Güngörenspor'da forma giymişsin,geçtiğimiz sezon Akhisar 
Belediyespor U21 takımı ile 22 maç oynadın doğru değil mi ? 

Evet doğrudur kısa bir 2.Lig tecrübem oldu ardından Akhisar'a transfer 
oldum ve sezon içinde maç eksiğim olmaması açısından Akhisar U21 
takımı ile maçlara çıktım ve Bana çok katkısı olduğunu söyleyebilirim. 

* Milli takım kariyerin daha zengin U19,U20 ve U21 Milli takımı ile değişik turnuvalarda 30'a yakın forma giydin.Bu turnuvalardan bir sevinçli bir 
üzüntülü anı desem sanırım sevinç olarak U19 Milli takımı ile Rusya'da 
Şampiyon olmayı,kötü anı olarak Akdeniz Oyunlarında Bosna maçında 
kırmızı kart görmeni mi söylersin ? :) 

Milli forma ile benim yaşadığım her saniye mutluluk doludur.Kariyerimde
tek kırmızı kartım var o da Bosna Hersek maçı.O an için gerçekten çok üzülmüştüm,her şey gayet iyi giderken birden kırmızı kart oldu ama 
dediğim gibi Milli forma ile her an gurur ve mutluluk doludur o an da
benim için güzel bir tecrübe oldu.

* 4 yıllık imzalamıştın Akhisar ile sabredip,bekleyip sıranın gelmesini 
beklemek yerine henüz ilk sezonun sonunda ayrılmayı seçtin neden ?
Kulüp mü gönderdi Sen mi ayrılmak istedin ? 

Akhisar'da oynayabilecek konumda değildim.Ben her zaman oynamak 
isteyen bir Kaleci olmuşumdur hele ki bu yaşlarda lig tecrübesi edinmek
daha önemlidir.Akhisar'da hoca değişikliği sonrası anlaşmazlıklar oldu 
ve karşılıklı anlaşarak sözleşmemi fesh ettik.

* Ve neden Nazilli Belediyespor'u tercih ettin,nasıl gelişti buraya transferin ? 

Hedeflerim doğrultusunda ilerleyebileceğim ve başarılar elde edebileceğim bir kulüp olduğu için tercih ettim.Burası benim gibi genç bir oyuncunun kariyerinde patlama yapması için gayet uygun bir kulüp ve geçmişinde üst liglere oyuncu
kazandırmış bir kulüp Nazilli Belediyespor.

* 9 gündür çalışıyorsunuz nasıl gidiyor çalışmalar gördüğümüz kadarıyla gayet zorlu ve yorucu ama bundan gocunmuyorsunuz ? 

Antrenmanlarımız gayet verimli geçiyor ve iyi bir ortam var.
Yorulmadan bu işi yapamayız.

* Nazilli'yi,Nazillispor'u ,tesislerini ,ortamı nasıl buldun ? 

Nazilli gerçekten çok güzel bir şehir ve açık söyleyebilirim ki gelmeden önce bir İlçenin bu kadar güzel olabileceğini düşünmemiştim.Tesis olarak bence bir çok kulüpten üstün bir tesisi var her oyuncu böyle imkanlardan faydalanmak ister.

* Kaleci rotasyonunda Metin 24,Ömer 23 ve Sen 21 yaşındasınız.
Zirveye oynama hedefi olan bir takım için bu genç kaleciler tecrübe açısından dezavantaj yaratır mı ? Metin güvence verdi merak etmeyin diye :) 
Sende güvence verebiliyor musun ? :)  

Üçümüzde gerçekten Volkan hocamızla beraber iyi çalışmalar yapıyoruz bu ligi kaldırabilecek kapasitedeyiz.Kendi adıma konuşacak olursam evet Kaleci için genç bir yaştayım ama yeteneğime ve hırsıma güveniyorum kendimden emin olarak buraya geldim.Kimseyi utandırmayacağız Allahın izniyle.

* Takım ve Bireysel hedefin nedir ? 

Takım hedefimiz belli zaten söylemeye bile gerek yok.Bireysel olarak kendimi geliştirip Türkiye'de En iyisi olmak istiyorum.

* Çok iyi bir fiziğin var Maşaallah diyeyim :) adeta Kaleyi kapatıyorsun.
Reflekslerin de gayet iyi.Kaleci eğitimini nerede aldın ,özel çalışma yapıyor musun ? 

Teşekkür ederim.Altyapım Orduspor.Ama çalıştığım bütün hocalarımdan ve
diğer Kaleci Abilerimden çok şey öğrendim.Özellikle Akhisar'da Oğuz
Dağlaroğlu Abinin bana çok şey kattığını söyleyebilirim.
Özel olarak fizik ve çabukluk çalışması yapıyorum.Bence bir Kalecinin
olmazsa olmazı güçlü ve çabuk bir fiziktir.Hemen hemen her antrenmandan
önce ve sonra salona girerim.

* Yurt içinde ve Yurt dışından örnek aldığın Kaleciler var mı ? 

Stil olarak Neuer ve De Gea'yı örnek alıp sürekli izlerim.

* Sayfamızı takip ediyor musun ? 

Evet takip ediyorum.

* Taraftarlarımıza ne gibi mesajın olacak ? 

Evimizdeki ilk maçımız seyircisiz olacak.Nazilli taraftarını çok merak ediyorum gerçekten.Desteklerini bizden hiç esirgemezler umarım.
Onlara,desteklerine çok ihtiyacımız var bu zorlu sezonda.

* Güzel bir röportaj oldu.Teşekkür ediyorum abicim sorularıma samimi cevapların için.

Ben Teşekkür ederim Abi bu fırsatı verdiğin için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder