17 Nisan 2014 Perşembe

Kızılcahamamspor : 1 Nazilli Belediyespor : 1 (Play Off kaçıyor) - Nazillispor'da Çalkantılar

Stat: Kızılcahamam
HAKEMLER: Serdar Sözlevi (xx), Hüseyin Kocadağlı (xx), Mutlu Çiğdem (xx)
KIZILCAHAMAMSPOR: Ulaş (xxx)- Hasan (xx), Gökhan (xx), Sebahattin (xx) (Dk.87 Emre), Taha (xx), Erdi (xx) (Dk.46 Alihan xx), Yücel (xx), Murat (x) (Dk.23 Mehmet xx), Selçuk (xxx), Ufuk (xx), Abdullah (xxx)
NAZİLLİ BELEDİYESPPOR: Sofu (xx)- Barış (xxx), Yahya (xx) (Dk.77 Onur x), Tufan (xx), Bora (xx), Oktay (x) (Dk.54 Mesut xx), İlker (xx), Gökhan (xxx), Yusuf (xx), Lider (xx), Caner (xx) (Dk.88 Hüseyin)
GOL: Dk.5 Abdullah (Kızılcahamamspor), Dk.45 Tufan (Nazilli Belediyespor)
SARI KARTLAR Ufuk, Gökhan (KızıLcahamamspor), Oktay (Nazilli Belediyespor)
*********
* Maalesef Play Off'a kalmak istiyorsak mutlak kazanmamız lazım olan bu deplasmandan 1 puana razı olarak döndük.Daha kafadan gol yiyerek 1-0 mağlup başladık soyunma odasına son dakika da bulduğumuz
gol ile 1-1 girmemize,ikinci devre üstün oynamamıza rağmen galibiyeti bulamamışız kronik hücumdaki sıkıntılarımız yüzünden.
* Kızılcahamamspor küme düşme korkusu yaşamamak için onlara da mutlak 3 puan lazımdı.
Onlara da yaramadı.Yeni hocaları Sedat Özbağ ile çıktıkları maçta taraftarlarının yorumu hakem engeline takıldıkları şeklinde.1-0 öndelerken 2 penaltıları verilmemiş,yedikleri golde alakası olmayan faul verdi diyorlar.Bunlar her taraftar tarafından her hafta söylenen şeyler geçen hafta da Altınordu maçında hakem bizi doğramıştı.
* Takım Play Off hattından giderek uzaklaşırken camia da çalkantılar devam ediyor maalesef.
Önce Kulüp Başkanı Hilmi Volaka'nın kardeşi yönetici Haluk Volaka'nın sosyal medyadan taraftara laf söylemesi,sonra Teknik Direktörün taraftara ve futbolcusuna küfür ettiği iddiaları,taraftarların verilen sözlerin tutulmaması nedeniyle yönetime ve özellikle Volaka kardeşler ve yönetici Nurettin Özkat'a tepkileri ve istifa çağrıları,buna yöneticinin oğlu'nun yazdığı mesaj ile gelsinler işyerimize yüzümüze karşı da söylesinler şeklinde üstü kapalı tehditleri,Objektif habercilik yaptığına inandığımız Ümit Özmen'in sitesinde yazdığı yazı ve buna yönetimin  muhabiri (!) olarak adlandırılan Ömer Duran'ın cevabı,ağırlığı olan bir taraftar grubunun lideri ve en çok üyeye sahip Sosyal medya hesabı Nazillispor'un önde gelen isimlerinden Eşref Özbağcı kardeşimin ve Nazillispor taraftarının toplu görüşleri ile haklı serzenişleri ve son olarak Taşkın Güngör'ün ''Ben buraya kümede kalınması için getirildim'' söylemi.
Evet işte bu başlıklarla çalkalandı hafta içi Nazillispor camiası ve şehri.
* Ben de fazla yorum yapmadan bütün bunları buraya alıyorum tarihe kayıt etmek için.
Yapacak yorumum çok ama kabak benim başıma patlıyor 

Kulüp Başkanı Hilmi Volaka'nın kardeşi ve aynı zamanda Yönetici Haluk Volaka'nın taraftara gol attığı (!) mesajı ; 

Taşkın Güngör'ün Aydın Ses Gazetesine verdiği beyanat ; 
 ''Ben bu takımın başına küme düşmesin diye getirildim.'' 
(Valla enteresan ben getirildiğinde ne kendisinden ne yönetimden böyle bir ''hedef '' (!) duymadım.

Kendisine nasıl bir takım teslim edildi kadro olarak kendisi devre arası operasyonu ile nasıl bir kadro mühendisliği yaptı herkesin malumu.Kendi yaptığı halde her hafta Gol sıkıntısı çekiyoruz diye ağlıyor.
Ben mi gönderdim Muğdat'ı,Tunç'u,Aykut'u,Burhanettin'i ve Yahya,Onur Berber ve Hicabi'yi aldırdım.
  Ha hedefini tutturdun (!) hoca Nazillispor'u kümede bıraktın (!) sevinebilirsin.
Şaka bir yana umarım Play Off olur olmazsa 4 maç sonra bu vizyonu,çapı düşük hocayı göndermek lazım.)

Ümit Özmen'in yazdığı yazının linki ;
http://www.nazilliadalet.org/bu-gidise-dur-diyen-olacak-mi-acaba-makale,856.html

Buna Ömer Duran ile cevap verdirilmesi (!) ; 
http://www.nazilliturkuaz.com/haberler-1171-yazilan-ve-cizilenlerin-asli-astari-yok.html

Nazillispor Facebook Sayfasından taraftarların toplu görüşü ; 

''Nazillispor Taraftarının tek suçu şehirinin takımına sahip çıkmak mı ?
Bu zamana kadar bu taraftar desteklemiyormuydu bu takımı ?
Hangi taraftarımız Nazillispor'un kötü olmasını istiyor ki ?
Takımın kötü gidişatının sorumlusu taraftar mı ?
Bu taraftarlar aralarında husumet olmasına rağmen Nazillipor için bir araya gelmediler mi ?
Devre arasında yaşananlara rağmen bu taraftar hem yöneticisine hem topçusuna sahip çıkmadı mı ?
Muğdat'ı taraftar mı sattı , Kurtuluşu , Aykut'u , Tunç Behram'ı taraftar mı gönderdi ?
Yahya'yı , Hicabi'yi , İlker Cihan'ı Soner Cihan'ı ,Onur Berber'i bu taraftar mı transfer etti ?
Bu taraftar 5 yediğimiz Altay maçından sonra bile bu takımın arkasında durmadı mı ?
Taraftarın futbolcuyu teknik heyeti yada kendisiyle dalga geçen,kendisine hakaret eden yöneticileri eleştirme hakkı yok mu ?

Yaşanan problemleri çözmek için hangi bir yönetici çaba gösterdi?
2 yıldır hangi yönetici bu taraftara abilik yaptı sorununu dinledi?
Çıksın kulüp başkanı yada herhangi bir yönetici açıklama yapsın.Doğruları herkesle paylaşsın.Eğer yanlış yapan taraftarlarsa bizler tribünlerden tamamen çekilelim.
Eğer Nazillispor'a zarar veriyorsak 1 dakika bile durmayalım... ''


Nazillispor Taraftarı deyince akla ilk gelen isim olan Eşref Özbağcı kardeşimin geçen haftaki Altınordu maçı yazımın altına yazdığı uzun yorum mesajı ; 

''Eyvallah abi.Bende sana teşekkür ediyorum.Özellikle taraftar konusuna değindiğin için.Çünkü bu konuyla ilgili ben bir şeyler yazarsam çok ağır yazacağım.Çünkü ben burda taraf'ım,taraftarım.Her ne kadar yazdıkalrımızı binlerce kişi okuasada,bize inansada bu konuda ben camianın gereksiz polemiklere girmemesi için susuyorum.
Taraftar desteğinin sıfır olduğu bir maçtan sonra 16 bin tl ceza geldi (daha fazlasını bekliyordum,ucuz yırtmışız).
Bu sene alınan cezaları bi toplasınlar,toplamda kaç para cezaya ödenmiş.Bu cezalara kimler neden sebep olmuş.
100 forma için yalan söylemeye utanmayan,yüzleri kızarmayan kişiler bu sene kaç bin tl ceza ödemişler.


 Forma konusunada açıklık getireyim,belki bilmiyorsundur.
Tarafatrlar için forma talep edildi.Aslında bunu ilk olarak Özgen abi dile getirdi.300 forma yapılcak taraftara dağıltıcak diye.Sonra o aradan çekilince içerde oynanan iskenderun maçından sonra konuyu Hilmi Voloka'ya ilettik.100 forma ve 100 atkı için tamam dedi.
altay maçına yetişmezse bile ankaragücü maçına kesin yetişir dedi.Altay maçına gittik geldik ses yok.Ankaragücü maçı geldi hala ses soluk yok.Bir kere bile arayp nerde forma diye sormadıkta.O gün arkadaşlarımla birlikte tam maça giricem,stad önüne geldik beni yanlarına çağırdılar.Hilmi voloka,kardeşi haluk volaka ve nuri özkat vardı.Gittim selam verdim sonra bana formaların yetişmediğini söylediler.Neden diye sorduğumda formayı yapan adam hasta olmuş yetiştirememiş dediler 
Bunu benim gibi bir adama söylüyorlar.Nazillispor için forma,polar ve binden fazla atkı yaptıran adama.Dalga geçer gibi.!!!
Bende dalga mı geçiyorsunuz.Adam eliyle mi yapıyor bunu,sen sipariş veririsin adam makinaya girer forma yapılır kargoyla gelir dedim.Bunun üzerine bozuldular doğal olarak,istemiyerekte olsa kısa ağız dalaşı oldu.Hilmi voloka bana ''biz seni seviyoruz,bu süreçte desteğinide gördük,seni adam yerine koyuyoruz hata mı yapıyoruz'' dedi.
Ben de ona siz kimsiniz benim adamlığımı sorguluyorsunuz dedim.
Aslında o yanlış bir cümle kullandı,demek istediğini yanlış cümlelerle anlattı ama bende bunu kaldıramadım.100 forma yaptıramıyorsanız istifa edin falan dedim.Benim ne formaya ne atkıya nede başka bir şeye ihtiyacım var.Ben Nazilli'ye gelen her sanatçı vb. kişiye forma ve atkı hediye eden bir kişi olarak bugüne kadar yeterince para harcamışım.Kimsedende bir beklentim yok.Orada taraftar adına bulundum ve konuştum.
Kimse taraftara forma,bilet vb. şey dağıtmak zorunda değil.
100 kere dile getirdim.kombine yapın alalım dedim gülüp geçtiler,store açın ihtiyacı olan tarafatr gitsin ordan forma atkı vb. şeyleri alsın hem klüpte para kazansın dedim dinleyen yok.
ya kombine yapacaksın,store açacaksın bilinçli tarafatr kitlesi yaratacaksın yada sendne sitenen 100 forma vb. küçük şeylerin hesabını yapmayıp hem bu taraftarı kırmayacaksın hemde kendini küçük düşürmeyeceksin.
Haluk Başkan grupları birleştirin ondan sonra formaysa forma atkısıysa atkı,her deplasmana otobüs ve gerekirse uzak deplasmanlara bir kaç tarafatarı uçakla götürelimd dedi.
Ben Siyah inciler isimli grubumu Nazillispor'un menfaati için dağıttım,birleşmeye uydum.Ne dedilerse yaptım.İzmizr'e altay maçına belediye 3 gruba 1 otobüs verdi.Kendi arkadaşlarımla araç kiraladım,artı zar zor bir otobüs daha aldım,sırf üç grupta maça gitsin diye.
Ben daha ne yapabilirim ki !!!

Bu yıl tff'ye en az 40-50 bin tl ceza ödemişizdir.Bu parayla bir tarafatr derneği ve store açılsa taraftara sorumluluk verilse buraları işletin ve elde gelen gelirle masraflarınızı karşılayın deseler bir daha ceplerinden para çıkmaz.Hem herkesin forması atkısı olur hem de daha derli toplu güçlü bir taraftar kitlesi olur.Yanlış bir şey olursada görevlendirdiğin kişilerden hesap sorarsın ama yok.Biz bir futbolcuya 250-300 bin lira verip Nazilli çocuklarını hiçe sayan bir anlayışla ilerliyoruz.Bu sistem önce taraftarı sonra seyirci dolayısıyla da Nazillispor'a olan tüm ilgili yok eder.Sonra bakarsınız Nazillispor'da kaybolmuş... ''

* Hepsini verdim.Kısaca şunu söylemem gerekirse ; 
NAZİLLİSPOR ÇOK BÜYÜK AMA ONU YÖNETENLER MAALESEF ÇOK KÜÇÜK.
Vizyonları Nazillispor'u yönetmek için hem idari hem teknik yönetim için söylüyorum bunu çok çok yetersiz.
Artı pek çoğu yeni transfer olan futbolcuların çoğu da bu takım için yetersiz.
Benim vizyonum her zaman ''AKHİSAR BİZİM KADAR BİR İLÇE VE SÜPERLİG'TE İSE BİZ NEDEN SÜPERLİG'TE OLMAYALIM ''
olmuştur ve hep olacaktır.O yüzden Nazillispor'u büyük vizyona sahip yöneticiler,teknik direktörler yönetmeli,kaliteli 1.sınıf futbolcular oynamalı bu kulüpte.
Sezon sonu Haluk Başkan köklü bir neşter vurmalı sağını solunu fazla dinlemeden nacizane görüşüm budur.

* Bir de bu kulüplerin sahipleri her zaman taraftarlardır.
Taraftarlar olmadan kulüpler bir hiçtir.Şimdilerde artık Taraftar değil ''Müşteri'' olarak görülseler de bu hep böyle olacaktır.O yüzden taraftar duygusaldır,hep başarı ister ki Nazillispor taraftarı kötü günde de olmuştur vefakardır,cefakardır.O yüzden ''küfür,hakaret etmeden ki öyle yapıyorlar görüyorum ''eleştiri yapma'' hakkına ve ''istifa isteme'' hakkına sahiptir.Kimse İstifa dediler diye taraftara
bir şey diyemez tehdit hiç yapamaz nerede yaşıyoruz Muz Cumhuriyeti'n de mi ?

* Son olarak Puan durumu ve Kalan Maçlar ; 
Maalesef 7.sıraya kadar geriledik.


Kalan maçlarımız ve Play Off için rakiplerimizin maçları ;

NAZİLLİSPOR'umuz (48 PUAN)
Nazilli-Pazarspor
Bayrampaşa-Nazilli
Nazilli-Tepecikspor
Ofspor-Nazilli

DİYARBAKIR BBSK (51 PUAN)
Diyarbakır-Tepecikspor
Ofspor-Diyarbakır
Diyarbakır-Alanyaspor
Bozüyük-Diyarbakır

TEPECİKSPOR (49 PUAN)
Diyarbakır-Tepecikspor
Tepecikspor-Körfez
Nazilli -Tepecikspor
Tepecikspor-Bugsaş


(Facebook Nazillispor Sayfasından )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder